PT
Bezzer é uma marca que nasce de um sonho em ser referência no mercado na venda de utensílios e variedade de produtos para casa. Buscando um posicionamento mais pregnante para atingir o público-alvo correto, a empresa começa com grande presença no meio digital com foco em venda de produtos variados para cozinha, banheiro, sala, ferramentas, decoração, entre diversos outros.

EN
Bezzer is a brand that was born from a dream of being a reference in the market in the sale of utensils and a variety of products for the home. Seeking a more prominent positioning to reach the correct target audience, the company starts with a strong presence in the digital environment, focusing on the sale of varied products for the kitchen, bathroom, living room, tools, decoration, among many others.
PT
Inicialmente tem o objetivo de atuar totalmente de forma online, tendo a possibilidade no futuro de expandir para lojas presenciais. Desta forma, o projeto visa construir uma identidade visual que transmita a essência da marca e visão de mercado.

O principal objetivo na construção da marca foi representar o lar, ponto de referência e etiqueta de produtos.

EN
Initially, it aims to operate entirely online, with the possibility in the future to expand to in-person stores. In this way, the project aims to build a visual identity that conveys the essence of the brand and market vision.

The main objective in building the brand was to represent the home, reference point and product label.
Back to Top